anneeylul Ayşin hanımdan kaldım, fakat hastanenin devletten farkı yoktu. Küçücük bir oda ilgi alaka yok. Annem sürekli bez istemeye gitti bi tane bi tane verdiler. Doğumdan sonra bebek hemşiresi yok oldu ortadan emzirmem gereken bebeği doğru emziremedim göğüs uçlarım tahriş oldu. Hemşire geldi göğüs ucun yok slikon uç alın dedi o alınana kadar mama verdik bebeğe.. şuan mama meme devam ediyorum. Göğüs uçlarımdan günlerce emziremedim orasıda ayrı tabi. Ayşin hanıma gittiğimde 4 cm açıklık vardı, 500 evlere gidene Kadar 8 cm oldu. Orada bana Ayşin hanım takın demediği halde suni sancı taktılar. Yani Ayşin hanımdan çok memnunum ama hastane çalışanları sıkıntılıydı.