Pembepanter Hanımlar göğsünde ağrı sızı olan var mı? Gebelikle birlikte hassasiyet olmustu zaten Üşüdüğümde falan sızlama oluyordu ama 2-3 gündür sol göğsümün yan tarafında hep aynı yerde bi ağrı var batma şeklinde sızlatıyor. ve can acıtıyor. Aynı olan var mı?
Ryhnytm Pembepanter sol gögsüm kopacak gibi kemiğimi ucumu tutuldumu bilmem ne mi derken artık takmıyorum birde gece çok terliyorum sabah kalkıncada soğuyor ondan mı oluyor süt bezleri mi gelişiyor ondan mı bilemedim
Bebekim123 Pembepanter ben ne cekiyorum canım iki göğsümde birden dayanılmaz bir sızlama göğüs uçlarımda henüz 28 haftalığım buna bir çare var mı bilmiyorum 🤦🏻♀️
Pembepanter anneyim_ aynen🤦♀️ Normal mi acaba🤔 Arada oluyordu ama 2-3 gündür devamlı oluyor ve can acıtıyor. Yaptığım bi işe odaklanamıyorum
anneyim_ Pembepanter bende düşünüp duruyorum kafama takmıştım baya postunuzu görünce rahatladım normal sanırım 🙈 bazen tam bir saplantı bazen yayılan bir sızı şeklinde ağrı değişiyo bi yanlarda bi göğsün altında bir bakmışsın koltuk altında
Pembepanter Ryhnytm terlemekle alakalı değildir bence ya Süt bezleri ihtimali daha yüksek ama bilemedim 🤗
Ryhnytm Pembepanter tabi nasıl terlediğimi burda anlatamam 😂😂😂sucuk gibi diyorlar ya öyle normal bi terleme de değil
Pembepanter Bebekim123 ikisinde olunca sıkıntı yok gibi düşünüyor insan süt olacak diye 😊 uçlarda üşüdüğüm zaman sızlama oluyor benim😊 Ama tek taraflı sadece solda göğsün yan tarafında olunca sormak istedim benzer yaşayan var mı diye
butterfly4 @Pembepanter bende de sızlama var canım 20 haftalığım ben, son birkaç gündür daha çok oldu, doktora da daha gitmeme var soramadım neden olduğunu
Pembepanter butterfly4 haftalarımız yakın sende de varsa normal gibi o zaman😊 benim de daha var doktor randevusuna
Pembepanter anneyim_ çok taze daha😊😊 hassasiyet başlıyor artık ve 3. Bitene kadar bazen yürürken bile acıyordu🤦♀️ Dokunmayan bile gelmiyordu 😊 sonra azalıyor o hassasiyet amaç bu sefer de sızlamazlar başlıyor
Ebrulin Hamileligim baslarinda agri Pembepanter hamileligim ilk 13 haftasinda cok hassasdi goguslerim Simdi 23+2 yiz sadece usurken yaniyor dayanilmaz bir sekilde