Yusra17 31+4 haftalığız ve sabah kasıgımda agrı ve çok az bi şekilde kan pıhtılaşması geldi doktorumu aradım ve kontrole geldim nst ye bağlandım ama sancım çıkmadı nişan geldikten ne kadar süre sonra doğum başlıyor acaba
Malatya44 Yusra17 çok mu azdı kanın canın.. Plesanta çatlamış olabilir seni korkutmak istemem ama bi Akrabanınki öyle olmuştu ara ara leke tarzında kanaması olmuştu doktor anlamamıştı başka doktora gidince o demiş acil sezeryan.. Çocuk beslenemiyormuş..
Yusra17 Malatya44 benimkisi leke şeklinde değildi çok az sümüksü yapıdaydı sanmıyorum öyle birley olsa doktorum anlardı yeterince bilgili
Ayazayaz Benim kuzenimin eşindede bi kan lekesi olmuştu 30 haftalıkken doktor önemli bişey Yok demişti şuan 34 haftalık sıkıntı Yok gerçekten