yasemincl Merhaba park yatak almayı düşünüyorum ama çok seçenek var önerisi planlar yazabilir mi lütfen kafam çok karıştı 😕
Aspenya44 yasemincl park yatağı hiç sevmiyorum. Çocuk içinde dödükçe haşırt huşurt sesler geliyo sinir okuyorum. En güzel ikea tahta yatak
Sengulkrgz yasemincl kraft kanz en kaliteli park yataklar bunlarin haricinde sunnyy baby ve baby max da sizlere oneririm...Her markanin farkli modelleri var markaya karar verin sonra modele bakarsiniz😁
Melike26 yasemincl Lüx Park Yatak https://www.e-bebek.com/baby-plus-lux-park-yatak-p-byp-ap610k02 canım ben bunu aldım kullananlar çok memnunmuş. Hatta biraz önce geldi Kargo ama daha kurmadım akşama kuracağız 😊
Mervektk yasemincl bende bakınıyorum bugün az önce jokerden bildirim geldi bi bakın tripper marka 1000 tldn 600e düşmüş ama güzel görünüyo bide n11de kraft baktım kenarında ayıcık var kırmızı renk ikisini beğendim bide bi kaç mağza bakıp öyle karar vericem
Sengulkrgz Aspenya44 kalitesiz almissiniz o yuzdendir yoksa asla o ses cikmaz...Misal kraft ve kanz in park yataklarindan asla o ses gelmez cok rqhat yikamasiyle herseyiyle... foyati ona gore de tuzlu ama goruntu bakimindan da hos duruyor digerlerine oranla
feyzaa34 Aspenya44 babam marangoz ustası bizi ikeanin kapısından dahi sokmaz kaç kişi öldü ikeanin dolaplarindan dolayı hiç beğenmez ordaki ürünleri yapmış oldukları malzemeleri🙄
Mlssa Melike26 ben de bundan alıcam inşallah mağazada gördüm çok araştıramadım ama beğenmiştim😍 güle güle kullanın🙏🏻❤️
yasemincl Melike26 bende bunu gözüme kestirdim ama bi sormak istedim tam emin olamadım ses falan çok geliyor mu haşır huşur
38his Kanz öneririm canım ben kullandım şimdi ikinci çocuğum için kullanacağım ☺️ Gayet kaliteli ve iki kademeli 😉
Melike26 Mlssa teşekkür ederim 😊 kurduk bi baktık valla çok tatlı oldu kolay da kurulumu var. Sağ Salim doğarlar da yatarlar inşallah 😊🙏🏻
Melike26 yasemincl yok canım içine zaten yatak koyman gerekiyor mutlaka. Sallanması falan güzel ses yok şükür😊 500 tl ye kalitesi güzel bence
Suuu yasemincl evet diğerlerinin naylon oranı fazla hışırtı oluyor ve hemen düşecek yıpranacak gibi duruyo
Bktkzycnyt Suuu ben de aynısını aldım bebeğim yatıyor bi kaç gündür yıkayabiliyor muyuz çıkarıp bilginiz var mı