rabiagucer03 39+1 haftalık hamiş bi arkadaşm var kızlar bugün 4 defa nişanı geldi çatı muayenesi oldu sonra kanamasıda oldu doğum sancıları yetersiz geldi nstde sizce ne zaman başlar hızlandırmak için fikir verebilir misiniz 🦋
Gnll35 rabiagucer03 19 gün öne doğum yaptım sıcak suya girmek sancıyı ve açılmayı çok hızlandırıyor. Hastaneye 3 cm ile giriş yaptım. 2 saat sonra kızım doğdu.
Neeeesssli Nişan ekmesi ne yazık ki doğum habercisi olmuyo çoğu zaman ama bol bol Squat yapsın merdiven inip çıksın hurma vs yesin oturmasın başlar inşallah🤗
Annebenanneoldum Benim de 39+1 de nişanım geldi doktor sancın yoksa gelme suyun gelmezse ve bebek hareketlerinde azalma olmazsa gelme dedi bütün gittik kontrole 3 cm açıklık sıfır sancım var Perşembe 40 olucaz Cuma gel dedi Cuma’ya kadar doğr. Ama doğmazsa Cuma muhtemelen sancı verilip Doğum başlatılacak
Tugbaaaaaa canım benim nişanım geldi ve bir cm açılmamda vardı ilk çocuğumda ama tam 28 gün sonra Doğum yaptım bazen oluyo doktor çatı muayene diye yaptıktan sonra böyle kanama