Fadiiiik canım bolca emzir ve üzerini soyup güneşe koy tabi henüz dogmadiysa. Ben hazıranda doğum yapicam üç çocuğum daha var diğerlerinde denedik oldu şükür sadece bezini bırakıp güneş vururken cami açtık güneşin geldiği yere yatirdik hergun yarım saat koyduk azaldı. Zaten hastaneye yatirincsda güneş ışığı olan u.v. yi veriyorlar gerek yok hast yatmasına bu daha kolay durmadan kan alıyorlar filan yazık çocuğa