Nzlmmk
Kızlar bugün doktora gittim 21+3 doktor bebeğimin baş çevresi ölçüsü 1 hafta geriden geliyor dedi geçen ay normaldi herşeyi 😔 sadece baş çevresi 1 hafta geri dedi patolojik bişey görmüyorum çok önemli olmayabilir bu farkı kapatabilir de ya da yapı olarak küçük de olabilir dedi ama 🤷♀️detaylıda bakılacak randevum Perşembe günü ama içim içimi yiyor 😫(sağlık ocağındaki ebe de 1 haftayı kapatır bol bol protein ağırlıklı beslen dedi )var mı başına gelen 🙏 uzun oldu hakkınızı helal edin