Nur08 Detaylıca girdim bugün ve bebegin kalbinde bir yer parlak dedi 1 hafta sonra tekrar çağırdı geçmezse riskli gebeliğe yollucam dedi bunu yaşayan varmi kizlar kirkuyorum
Nasirliiii Nur08 kendiliginden duzele bilir canim merak etme arkadasimda bobrek buyumesi falan soylendi bobrek biri kucuk kalmis soylendi falan ama dogumda her sey normaldi hic bir problem cikmadi kafana takma
Merve612506 Canım kendi doktorun var mı detaylıya girmeden sana birşey dedimi çünkü ben detaylıdan bir hafta önce normal kontrolüme gittim kendi doktorum bana detaylıda kalbinde kristal parlaklık var falan der o tek başına birşey ifade etmez endişelenme ilerleyen haftalarda kapanan birşey dedi gerçektende gittik öyle söyledi hatta abimlerle konuştuk onlar bizede söylendi kalpte parlaklık vs diye onada doktoru önemli değil kendi başına diye ama ilerleyen haftalarda kendiliğinden kapanan birşey senin olayında aynımı bilmiyorum ama kendi doktoruna sonuçları göster
Nur08 Merve612506 kendı doktoruma gösterdim canim sonucları oda 1 hafta sonra seni tekrar görelim dedi