Ummuskaan maşallah sizin kilolar iyiymis ben 36 da gittiğimde 2300 gr demişti 1 hafta geriden geliyor dedi bende biliyorum dedim geriden geldiğini 😄 çok canım sıkıldı sonra aman dedim niye takılıyorum bu konulara sağlıklı olsun da kilolu zayıf farketmiyor doğduktan sonra alır zaten dedim kendi kendime bugün 38+1 haftalığım perşembe kontrol var bakalım ne diycek ☺