Beto sen canını sıkma benm eşimin yiğeni gayet normal doğuo hiç bi skntısı yokmş zamn geçmiş kız 15yasına geldi bn dedmki kayınvalideme bu kızn boyu uzamıo adet görmüo gögüsleri yok ve asırı kilolu bunu bi doktora götürün adet görmesi gerkiodu dedm.neyse öle böle derken beni dinlediler kızı haataneye götrdüler bir cok testten sonra turner sendrmlu oldugu ortaya çıktı öğrenme güçlüğü adet göremem boy uzamıcak kalp sorunu var cocugu olmucak..... böle uzayp gidio 15yasında daha bi ton ilaç tedavi ile uğrasıyo Allah yardmcısı olsun inşAllah.rabbim sanada sağlıklı sıhatli bi evlat nasip etsin 🙏🙏🙏