Oglusumubeklerkenben ben daha önce almak zorunda kaldım. Gögüslerim patlamak üzereydi bebegim emip tüketemediği için dr um pompa al sag demişti aldık chicco yu neredeyse hiç sağmadı. Tabi ben hastanelik oldum. Yeni doğan servisinde otomatik sağma makinesi varmış dr umun ricası ile kullanabildim. Öyle rahatlamıştım. Çok zor bir durumdu inşallah bu defa aynısını yaşamam