Kubra6095 Kızlar 20. Haftamdayım detaylı usg yaptırcam Ankara tıp ta güzel diye duydum ama emin olamadım oranın takipli hastası değilim trlefonla randevu aldığımda detaylıya sokarlarmı ogün acaba yada takipli olmadığımdan dolayı hiçmi kabul etmezler bilgisi olan varmı ???
Duyguemreekin Canım ben oraya gidiyorum 12. Haftadan sonra hasta kabul etmiyorlar ama yine de şansını dene bi istersen