Mrv133 AsilveAnnesi aynen öle bende ardına süt içtim çoğu zaman inşallah sağlıkla alırız kucağmıza 🙏🏻
Cigdem1010 [silindi] bende 3 yıldır içiyordum nerdeyse hamilelimi ögrendigim gün bitti benim için ara sıra canim çekiyo ama sonra yiyecek başka bişey goruyom unutuyom onu. Akliniza getirmeyin. Dumanı bile rahatsız ediyo artık beni. Bebislerimiz sağlıklı olsun.
Lavanta01 Hamile oldugum daha bilmiyorken esimle bir yere yemege gitmistik orda viski icmistim yarim kadeh. 5,5 aylik hamileyim hala onun vicdan azabini cekiyorum. Arkadaslar yapmayin ya birakin şu mereti:( hastanelerin sigara biraktirma merkezlerine gidin. bebeginiz hastaliklarla mucadele etse vicdaniniz size uyku bile uyutmaz. Yapmayin etmeyin nolur yaa
Gozdeniz Malesef kuzum bende içiyorum 6.cı ayıma giriyorum allaha şükğr bir sıkıntı yok kıpır kıpır bir kızım olacak. Şuansa çıkmadı umarım çıkmaz doktor kızıyor en fazla günde 5 tane iç diyor ben 2 güne bir paket belki 3 güne bir ama malesef bırakamadım zorladım stresden sancılarım oldu sonra beslenmeme suyuma dikkat ederek devam ettim umarım sağlıkla alırız bebekleri 🙏🏿
Ryhnytm [silindi] ah bu sigara illeti benimde yakamı bırakmadı her gün Allaha dua ediyorum bir sıkıntı olmasın diye azaltcam dediğim zamanda daha çok içiyorum
SuAte Amacım yargılamak değil yardımcı olmak arkadaşlar... ben de sizler gibi bırakamıyorum, az içiyorum, biley olmaz diyenlerdendim ve 8-9 haftalık bebeğimin kalbi durdu, sonrası malum 1 paketten 2 pakete çıktı öyle böyle değil gözümü açar açmaz sigara içenlerdendim. Allah kimseye yaşatmasın o acıyı neyse 3 ay sonra tekrar hamile olduğumu hissettim ve kan testi vermeden önce son sigaramı içtim ve şükürler olsun hamile olduğumu öğrendim, zor gerçekten zor hele ki eşiniz içiyosa ama o acıyı bi kez yaşayınca hiç bişeyin öneminin olmadığını anladım rabbim birdaha yaşatmasın🙏🏻 Şuanda 31. Haftamız bitmek üzere bir nefes bile çekmedim, elhamdulillah bebeğim de çok sağlıklı😊 tekrar söylüyorum gerçekten zor tabiri caizse köpek gibi canım istiyo ama evladımdan kıymetli değil, hatta doğsun 5 6 tane birden yakıcam diyorum o derece😂 arkadaşlar lütfen yapmayın ablamda sigara içti hamileliklerinde, doğduğunda bebekler çok sağlıklı olsada seneler sonra çıkıyo acısı, belgeseller var onlara bakın resmen yüzlerini kapatıyolar dumanlı bi ortama bile girdiğimizde😞