[silindi] Ben arada bir içiyordum canım ama vicdan azabıyla tabi..Geçen sabah yarım içip attım hepsini çöpe daha da içmicem diye yemin ettim birazcık kendimize hakim olursak bırakabiliriz..🙏🏻 Tek korkum doktorum sigaradan dolayı bir sıkıntı oldu derse bunun vebalini kaldıramazdım,Allah korusun tabi bebeğim sağlıklı şimdi şükür ki.. Bu yüzden asla ve asla içmemeye karar verdim🙏🏻❤️umarım sizler de bırakabilirsiniz..