LeylaCan kızlar doktoru bekliyorum sabahtan beri saat 1 oldu ikili test aç tok farkediyor mu bişeyler yemek istiyoruuum 😔
Seherr LeylaCan tok olman daha iyi bebek hareket etmeliki doktor ölçüleri yapabilsin size aç gelin demediyse yiyin birleyler mutlaka
eminesbr LeylaCan ben tok karnına yaptırmıştım canım farketmiyor şeker yüklemelerinde aç olman gerekiyor sadece
ikicocuklubiranne LeylaCan tok yapılıyor canım doktorum özellikle tok gel demişti hatta bebiş bir süre kendini göstermeyince aç mısın diye bile sordu 😊
Msa21 Ben tok karna yaptırmıştım bir şeker testinde aç karna diye biliyorum size ekstra aç gel dediyse bilemem
LeylaCan Msa21 yok kendi doktorum yeni yönlendirdi randevuyu az önce aldık ama odada olmadığı için soramıyorum yiyorum o zaman 😂
LeylaCan 031965 Seherr Msa21 eminesbr ay çok sağolun bu uygulama cidden hayat kurtarıcı tost almaya gidiyorum simdi 😂😂😂
Pamukgirl LeylaCan bende hastanedeyim ikili test için aç gittim ama bebek sırtını dönmüş o yüzden yiyorum şuan öğleden sonra tekrar giricem
Meryem67 O farketmiyor hatta bişeyler yeki daha iyi göstersin kendini ben hep yiyipte gittin taramalara
LeylaCan Pamukgirl ay varya bi oynuyo anlatamam doktor şaşırdı bu haftalarda beklemediğimiz kadar hareketli 😂😂 sonra oturdu bağdaş kurdu ne güldük 😂