Zeynep7777777 9 haftamdan beri yaşıyorum 23. Haftadayım artık resmen ölüyorum ağrısından gece yatakta dönerken inliyorum, mediven inip çıkarken ,üstümü değiştirirken sanki bütün kemiklerim vajinamda kırılmış cam parçalarına dönmüş gibi batıyor ağrısından ağlıyorum bazen doktor progestan verdi onu kullanıyorum erken Doğumu tetikler diye Bebek ağırlaştıkça ağrım çoğalacakmış 😥😥😥