asligo Kızlar çarşamba günü beta 36 çıktı cuma kan verdim başka bi yerde 49 çıktı. Artış normal mi sizce? Çok korkuyorum
Ketilima asligo artış çok az ben pazar verim 360 dı salı sabah verdim 890 çıkmıştı rabbim hakkında hayırlısını versin 😔
Cileklipasta asligo farklı yerlerde yaptırdıysanız kesin sonuç alamayabilirsiniz. Bi dahaki testi son yaptırdığınız yerde ve mümkünse aynı saatlerde yaptırın. Her laboratuvarın ölçüm hassasiyeti farklı.
Ahahgshrbbr asligo canim insAllah hakkinda hayirlisi olsun bende ilk 37 ciktiydi insAllah sende benim gibi bebisjni kucagina almayi nasip eder
Elifffcik67 asligo iki kat artmamış olması akla değişik düşünceler getirio ama farklı yerde yaptırmış olman buna yol açmış olabilir.. son yaptırdığınız yerde tekrar kan verin.. zaten kalp atışını görene kadar her aşama herkes için şüphelerle dolu
Saadet01 Elifffcik67 ben geven hafta persembe verdkm107 betam . Bugun sali kan verdim 480 cikti . Dr cok yavas ilerliyo dedi . Normal mi?
Elifffcik67 Saadet01 600 küsür civarı olması gerekirdi sanki biraz daha beklemekte yarar var ama 🙄 herkeste aynı olmaz bi haftaya kese görünmesi lazım o zaman netleşir
Nurrrrr asligo canım kimyasal gebelik geciriyorsun senin değerin gittikçe düşmüş merak etme adet olursun sen 1 2 güne bende yaşadım canım benim ilk 15 cıktı daha sonra kanamam başladı değerim 0 landı canım 🙄😔
Nurrrrr asligo hayır canım 2 gğn daha bekle kan ver değerin 3 e düşse bile 0 sayılıyor cünkü o kimyasalı atıcaksın vücudundan ama korkma zaten adet gibi düşün hiç düzensizleşmeyecek bile aynı adet olacak gibi devam edicek👍🏻