TubaMustafa Merhaba arkadaşlar 32. Haftama giricem bebeğim makat pozisyonda ve hep öyleydi. Doktorum eğer bebek bu pozisyonda böyle devam ederse sezaryen doğum olur dedi. Aynı durumu yaşayan var mı?? Bebek ilerleyen haftalarda baş aşağı döner mi sizce??? 🥺🥺🥺
Bulut74 TubaMustafa ilk kızım 32 de dönmüştü. 35 e kadar dönebiliyor sanırım, sonrası zor oluyor diye biliyorum yer daraldığı için 😔
Aysebkr1258 TubaMustafa dönebilir bence 28 haftalık hamileyim kontörle gidiyorum bi baş aşağı duruyo 2 hafta sonra yine gidiyorum başı yukarda şimdi gene aşağıda sürekli dönüyor inşallah döner sizinkide
Seherr TubaMustafa annem kardeşime hamile iken doğum anına kadar tersti sezaryen olucaktı sancısı başladığında döndü ve normal dığurdu bence sizinkide dönebilir son ana kadar şans var gibi
TubaMustafa Aysebkr1258 inşallah 😔 benimki hep aynıydı hiç başaşağı dönmüyor yine de umudumu kaybetmicem