Leylaanneoluyor Merhaba hamişler 🤗bebek arabası model olarak çok beğendiğim bir model var ama aklımı karıştırıyorlar Daha önce kullanan yada duyan var mı bı bilgi verir misiniz çift teker olunca daha ağır kaldırir diyorlar tek teker dayanmaz dediler . Ama tek tekerde dönmesi çok kolay oluyormuş çiftte zor 😏 ne yapacağımı şaşırdım
Gndzz Canım ön tekerlek tek olunca denge problemi olabiliyomus devrilme olabiliyomus ufak bi şeyde öyle duymuştum o yüzden bende çift tekerlek alicam
Leylaanneoluyor Aysebkr1258 Aysebkr1258 Teşekkür ederim 😘 aklımda tek tekerlek vardı ama öyleyse çift tekerlekli bakmaya devam
Burcuveburcum Leylaanneoluyor çift tekerlekli iki buçuk yıldır kullanıyorum kraft ve başka bir baston bebek arabası önde tek tekerlek olanı denemiştim İstanbul yollarına göre değil🙈
Leylaanneoluyor Burcuveburcum yaa 😊 anladığım kadarıyla sizin görüşünüz çift tekerlekten yana peki devrilme falan yasadiniz mı tek tekerlekte kullanırken yol dışında ne gibi memnun kalmadıniz