Mirom Us41 Parol 4 tane ıhlamur 3 bardak dedi doktorum canm adaçayı içme zararlı ama ihlmaur içebilirsin
Ayguns Canım bende bir ay önce boğaz aşırısı ve grip oldum doktoruma ıhlamuru sordum pek önermedi onun yerine gel muayene ol dedi. Ihlamurda kan sulandırıcı rahim inceltici bir özellik varmış sanırım o yüzden doktora sorulmadan içilmemesi internette de yazıyor
Ayguns Grip için yarım bardak kaynar suya bal ve limon katıp içebilirsin sabah akşam. Hem c vitamini almış olursun. Bol sık ama
DDeren Bnde içtim canım hasta oldum da hergün Bi bardak içtim Bi sıkıntı olmadı ben İnternet den araştırarak içtim diğer bitki çaylarını önermiyolar ada çayı yeşil çay gibi ama bazılarının 1 bardak içilmesinde Bi sakınca görmüyorlar yine de İnternet den bak istersen