Aybkctnn Ablam 34 haftalık Doğum yaptı kontrollerinde hep bebeğin kafası önde riskli bir durum dediler doğuma girerken her ihtimale karşı hazırlıklı olun dediler iyice korkuttular ama Bebişimizin maşallahı vardı 3,5 kilo doğdu herşeyi sağlıklıydı kafası büyük değildi boşu boşuna ablama stresli hamilelik yaşattılar kadın kafasına takmaktan erken doğurdu
Birazda doktorlar en başta en kötüsünü söylüyorlar o yüzden çok kafana takma derim olacağı varsa zaten olur Rabbim öyle yazmıştır ama sanmıyorum çok sorun olacağını bizim Bebişimizden sonra 😊