oykum95 He zaten anca sıra gelir bir ay sonraya falan. Cd vermedi ama güzelce bakıyor sanırım 1 saat ya da daha fazla sürmüştür benimkisi her yerine tek tek bakıp milim milim asistanına söyleyip yazdırıyor sonunda da bir rapor veriyor. Siz soru sormadıkça açıklayan ya da gösteren bir dr değil o yüzden şimdiden söyleyeyim tedirgin olmayın😄 Bizimkinin kalbine o kadar çok baktı ki aha dedim kesin bir sıkıntı var ama bize söylemiyor, böyle gerilmekten ağlıcaktım nerdeyse meğer bebeğin pozisyonundan kaynaklı kapakcıkların üst üste geldiğini göremiyormuş onun dönmesini beklemiş tabi bunu bana kendi doktorum açıkladı.
Ona kalbinde bir sorun mu var yoksa dediğimde öyle bir şey demedim ben cevabını aldım😁
Yine de sağ olsun aklı başında ne yaptığını bilen biri zaten yaşı da hayli büyük sanırım.