Candaan ben de19*6da doktora gittim 4 kilo almıştım toplam bebeğin suyu üst sınırda çıktı doktor şeker olabilir haftam gelince yükleme yapalım dedi. Ben de o hafta hasta olmuştum bal tüketmiştim bol bol 🤦🏽♀️ Acaba sende de öyle mi olmuştu yani inşallah bende de çıkmaz yarın gidip suyuna baktıracağım yeniden 🙄