iremmvebebegi Kızlar merhaba🙋🏼♀️ Bugun sabah doktorumun ve bizimde istegimizle şkere yüklemesi yaptırdık.. Çünkü 6. Ayımda 12 kiloya yakın aldım,ailede şekeri olan yok ama dengesiz kilo alımı korkuttu biraz bizi.. Şuan sonuç bekliyoruz.. Dua edin gebelik şekerim çıkmasın 😢🤲🏻 Benim gibi olanlarınız var mı acaba?
nilmur00 iremmvebebegi ben de bekliyorum 50 mg da yüksek çıktı şimdi 75 mg yapıldı tekrar kontrol edilecek içtim 1 saat geçmesini bekliyorum
Buseakin iremmvebebegi benim gebelik şekerim çok yüksekti diyet işe yaramadı sonra doktorum bir ilaç verdi çok şükür onunla düzeldi kızım şuan 10 aylık maşallahı var
srpaca iremmvebebegi ben de geçen hafta yaptırdım canım senle aynı kilo almışız 🙈 biraz fazla kilo dedi doktor hamurişi ekmek çok yeme dedi kilo açısından. Şekerde de hiçbişey çıkmadı gayet normal inşallah senin de normal çıkar kuzum
Ersozburcin iremmvebebegi bende insülin direnci var bebekte önden gidiyordu ama bir sıkıntı çıkmadı canım umarım sendede çıkmaz
iremmvebebegi nilmur00 bana direk 75 mg ile başladık. 1. Saatte kan verdim 2. Saati bekliyorum insallah bişey çıkmaz.. Sizde neden bakmak istedi dr?
nilmur00 iremmvebebegi 50 mg da yüksek 179 çıktı yüksek sınırda diye 75 mg yükleme yapıldı. Ben de 2. Bekliyorum
Bsekvnz Buseakin merhaba diyete ne kadar başladıktan sonra tekrar bakıldı sekerinize ilaca başlayınca diyet yapmadınız mı. Bende diyete başlayacağım yarın bilgi almak istedim
Umranoguzyazar Ya kızlar ben şeker yüklemesi yaptrmak istemiyodum bikaçgün önce sağlık ocagında kan tahlili yaptm bugün sonucunda glukozun yüksek oldgunu gördük şeker yüklemesini isterler mi ?
iremmvebebegi Umranoguzyazar Valla bence bu tartışmaya açık bir konu değil,iyi araştırılması gereken bir konu.Bu yurtdışında sorulmadan kesin yapılan bir test,yurtdışındaki bir cok akrabamında yaptırdıgı.. Siz bilirsiniz ama
iremmvebebegi srpaca Canım benim inşallah ya 🙏🏻😊 Ben de kanlarımı verdim bekliyorum sonucu inşallah brnimde çıkmaz birşeyim 🙏🏻
Bsrakck Umranoguzyazar bende kan verdim sağlık ocağına değerim 80 çıktı cuma günüde şeker yüklemesi var biraz korkuyorum
Umranoguzyazar Tubamsl evet dün tekrar istedi aile hekimim bugün sonuç için gittim normale dönmüş dedi bu sefer demir düşüklüğü varmış
Tubamsl iremmvebebegi Bizde bugün 24+1 olduk bende yaklaşık 13 kilo falan aldım ama bence bende ödem var çünkü fiziki olarak o kadar kiloyu almış biri gibi durmuyorum 🙈 Ayrıca benim tiroidlerim çalışmıyor ve tüp bebek yaptırdığım için kullandığım kortizon ilaçlarına bağlıyorum 🥺
Ades34 iremmvebebegi Bana da aynı şeyi söyledi dr ailede şeker hastası yok fakat ben de kilo aldım dr şüphelendi bu hafta test yaptırıcam inş bi şey çıkmaz 🙈