Kocaer evde varsa tansiyon aletin mutlaka ölç bana doktorum takip vermişti ilk ikş gün durup durup ölçtüm notmalde 9 falan çıkıyodu o geve 18 bulunca çok korktuk ama bişi çıkmadı biraz sinirliudim iştede yorulmuştum ondan oldu galiba diye düşünüyorum. Amma ihmal etme öünkğ doktorum bana gerkirse tansiyon ilacı başlanacak dedi