Denizalii Tatli annisler 33+4 gunlugum bogazimda acayip bi yangi var ne yapsam gecmiyo bi oneriniz var mi kussam rahatliycam diyorum ama yine ayni
Sezgin Denizalii soğuk süt iyi geliyor diyorlar ama benim ne kadar boğazım yansa da bişi yapmıyorum biraz yutkunuyorum ya da su içiyorum
Aysegolcuk Denizalii bende de var 35+1 haftalığım soğuk süt içiyorum 1 saat sonra tekrar başlıyor 😭 ebem dilaltı hapı önerdi onu kullanıyorum gerçekten faydasini görüyorum ismi rennie