Sezenay
Kızlar 37+3gunluk hamileyim 3gundur tansiyonum 15/10lara kadar yükselmeye başladı. Dün de acildeydik bu sebeple. Başına böyle bisey gelen var mı nasıl bi yol izlediniz? Bebeğe zarar verir diye muhtemelen doktorum doğum önerecek. Ne yapmaliyim