Eceozdemir18 https://go.shr.lc/2KgdmZj 6+2 de doktora gittim doktor alttan baktiginda yolk kesesini goruldugunu soyledi ve bu resmi verdi ama kalp atisi yok dedi sizce bebek varmi bide doktor 6+5 haftalik dedi ama SAT e gore 6+2 olmasi gerek bilgisi olan varmi?
Lilininannesi Eceozdemir18 kalp atışlarını da birkaç hafta içinde duyarsınız her gebelikte bu şekilde oluyor, önce kese oluşuyor sonra kalp atışları. Birkaç gün fark da olabiliyor hiç sıkıntı yok
Eceozdemir18 Lilininannesi tesekkur ederim ustten bakinca icindeki gorunmedi alttan bakti boylr cikti yinede insan tedirginlesio 😊