lisadelallara 😄 bende sadece kendim öyle sanıyordum. Ama böyle başlıkları görünce içim ferahlıyor. Benimde içim sıkılıyor hep ama boşverip takmamamıx lazım bence diğerlerni herkesin hamileliği aynı değildir. Az hissediyorum bazen akşama kadar hiç hareket algılamıyorum bile üzülüp kendimizi strese sokmayalım