Gzdysr 37+6 oldum ve çok nadir vr hafif adet sancısı dışında bi farklılık yok onuda 1 aydır yaşıyorum zaten. Sanırım hiç doğuramicam ben 😂 imkansız gibi geliyo düşünemiyorum falan.
Esraesra06 Gzdysr belirti olmadığından değil ama hamile olmaya o kadar alışıyor ki bazen hiç doğurmayacağım gibi geliyor hep böyle kalacağım gibi 😂
Xaleyeren Ben daha 17.4 deyim şu doğum bi gelse diye dua ediyorum resmen daha bana ne oluyorsa erkenden 😂