AynurAtalay Kızlar lazer epilasyon(soprano) yaptıranınız oldu mu hamileyken? Bazı doktorlar hiç önermiyor bazıları da ilk 3 ay sonra birşey olmaz diyorlar. Tecrübelerinizden siz ne önerirsiniz?
Zuhresule AynurAtalay bence yaptırma zaten hamilelikte normalde 1 ayda geliyorsa 2 ayda geliyor. Bosuna radyasyon alma :)
Didemocak AynurAtalay ben lazere gidiyordum doktorum o ışınların ne kadar bebeğe zarar verdiğini açıklayan bir araştırma yok bilmiyoruz bu yüzden de gitme dedi bende bıraktım dogumdan bir süre sonra devam edeceğim
Kader72 AynurAtalay benim bildiğim kadarıyla karın kısmına uygulamasan sorun yok. Araştırmalarım o yönden
Misok AynurAtalay ben de hamilelikten önce yaptırıyodum öğrenince dondurdum lazerdekilerde önermiyor zaten kesinlikle hatta doğumdan sonra bi altı ay da dr izni gerektiğini söylediler emzirdiğimiz için
pptya01 Ben hamileliğimden önce yaptırıyordum öğrenince bıraktım şimdi tüm tüylerim döküldü nerdeyse. Bacaklarım tertemiz diğer yerlerimde de çok çok az var nedense döküldü. Bence çıksa da gitme çok yüksek radyasyon var