zulaluz
Arkadaslar 4 gündür geceleri elim kolum uyuşuyo ağri yapiyo uyuyamiyorum cok rahatsiz edici bi durum. Doktora sordum normal dedi ama tecrubeleriniz varmi bu konuda 18.haftadayım
Hande46
Canım merhaba bende geçtiğimi haftalarda çok yaşadım aynı sıkıntıyı, sade soda içerek azalttım uyuşmaları. Sende dene istersen
Arzugurbet
Benim kide son haftam ve uykumdan uyandırıyor uyuşmalar ve elimin kemikleri agrıyor elimi iyice açamıyorum