Elifbekir doganursezmag ay hadi bklm haber et canım baklm nolcak bu nisan çocukları çok. Nazlı çıktı vlla gelmiyorlar 😊
doganursezmag Elifbekir yatış verildi alttan muayene edildi hiç açılma yok sancı çıktı nst de açılma olması için suni veriliyor saat 11’de takıldı Şu an 2 cm açıklık oldu dayanılması zor değil şükür
Elifbekir doganursezmag cddmsn canim cok.korkuyom bnde perşembe yatisim var allha dayanma gücü versin bir an önce kucağına alırsın canim