sonernaysesi
kızlar bugün tam 37 haftalık oldum çarşamba günü kontrolüm vardı ama 3 gündür falan hafif hafif hem kasılma hem ağrılar oluyo giriyo geçiyo yani ama dün akşama doğru bi ağrı girdi bi ara geçti gece tekrar başladı böyle çok değişik karnımın üstünde sanki acı gibi gece 3 e kadar falan sürdü en son zorla uyumusum smdi uyandm o aci gibi agri hala devam ediyo hafif hafif bebek bi yere toplanıyo ilk hamileligim doğum ağrısı mi yalanci ağrı mi hiç bilmiyorum doğumun başladığını nasıl anlarım??