Leylaa76 benim bildiğim kadarıyla o haftalarda zaten kızda da erkekte de bi çıkıntı oluyor ve doktorlar o çıkıntının duruşuna göre cinsiyet tahmini yapıyor. Benim 12. Haftada ikili testte doktor çıkıntının duruşuna göre önce kıza benziyo demişti. eğer göz yanılması değilse sanki çıkıntı hareket etti, kızlarda hareket etmez erkeklerde hareket edebilir o yüzden erkek de olabilir emin olamadım demişti. 21 haftalığım Şu an kesin kız. Kendinizi hiçbir cinsiyete hazırlamayın sonra insan bi süre şaşkınlık yaşıyo 😀