Dilan33 hemde nasıl dakika dakika sayıyorum korkuyorum akşam hasta olacağım diye ilk defa böyle oldu normalde takvim de yazan tarih neyse ya o sabah yada gecenin 3 4 olurdum hiç geç olmadım 1 gün erken oldum ama sonrasında olduğum olmadı korkuyorum da doktorun yanına nasıl gideceğim bilmiyorum olumsuz derse napayım olumlu derse naparım tuhaf bir his amin ins canım