Minaresad merhaba bende yıkadım ama makinada 30 derecede sıkmayıda 800 devirde yaptım ki yıpranmasın zaten kirli değiller amaç ne kadar yeni olursa da yeni doğan için daha temiz ve hijyen olmasını sağlamak ya da iç rahatlatmakta diyebiliriz😁. Bende renklerde sıkıntı olmadı beyaz ve renkli diye ayırdım o şekilde ayrı makinaya attım ve unibaby sıvı deterjan ve uni’ nin aloevera yumuşatıcısını kullandım ben.. bulunduğun şehirde hava güneşliyse makinadan çıktığı gibi güneşte kurutmaya özen göster benim güneşte kurutma imkanım maalesef olmadı hava hep yağmurlu olduğu için odada kuruttum mecburen daha sonra da hepsini tek tek ütüledim . Ütülerken de fazla buhar verip nemlendirmemeye özen göster çünkü nemli ortamda bakteri üreyebilir şimdilik söyleyeceklerim bu kadar sormak istediğin bir şey olursa burdayım canım şimdiden kolay gelsin ama fazla uzatma bu haftada bitirmeye çalış kendini yormayacak şekilde .🥰😘