Huzurlu Buraya hep yazmak istemistm bigun bende dogurup 😊oncelikle oncedende hep 2 hafta giden bi bebegim vardi baya kafaya takmistm ilki normal oldu buda normal olsn istemiştim. Doktormda 4 kilo ve uzeri olursa seseryan yapiyorm demisti bu beni baya uzdu cok korkuyordm ameliyathaneden. Sonra haftasinla uyumlu çıkmaya basladi sevindm Gun agrilarm vardi ama tam sanci yoktu ilk gebeligimde ewde suyum gelip cocuk kuruya kaldi ve dogumum zor olmustu hep dua ettim allahm ewde suyum.gelmesin die Cok şükür gelmedi. Tam günümün dolacagi gun kontrole geldim dpktorm izinliymis diger doktora gttim kilosunordada ayniydi.sancim vardi ama.duzensizdi alttan 1 cm anca acilma vardi o da daha once dogum yapanlarda olur dedi o kadar hurma yedim yurudum merdiven ciktm sonuç bu mu diyerek ewe bile yuruyerek gttim ewe gidince nisanim geldi aksama kadar leke leke sonra ewimi süpürüp sildm gece oldu sancim artti uyyamadm bid3 az et parcasi gibi kirmizi biwi gelince korktm gidelm dedim esime belimense sicak su tuttum gttik hastahaneye gece 3.30 da ay o ebenin alttan kontrolu cok pis acidi lavman yapti normal serum takti odaya yolladi kendi sancimla sonra duzensizlesti sancim ve 3 cm anca acilma olmus doktor dedi suni sanci ile desteklensn suni takıldı 10.30 gibi allahm bir agri geliyo delircek gibi oluyorum gidince nefes alıyım ama gelirken aklm cikiyo 11 gibi de epidurel takıldı ve rahat nefes aldm allah bin kere razi olsn cikaranlardan Ilk dogumumda bendr.pek tutmamisti bu epidurel ama bnda cok iyidi. Hergun yasin okudm meryem suresini cok cok dinledm elimden geleni yaptm rabbime sığındım hatta hamile kalmadan once dogumum kolay olsn die 4444 tefciye duasini bile okumustm ilk dogumum 13 saat surmustu ve aklim cikiyodi o agridan. Neyse 11 gibi epidurel takildi oglen ezani okunurken kizimin aglama sesini duymus annemler. Masallah 4300 dogru doktor bile sasrdi bikseydm sezeryan yapardm dedi ama.vok guzel ikindn dedi. 3 saatte oldu sayilir prensesim bin sukur resmen mucize gibi 2 doktor da kilosunu 3700 lerde demisti en cok rabbim kilosunu gostermedi diyorm cunku onkadar cok normal istiyodm ki rabbime bin sukur. Benden sonra gelen hasta vardi 9 cm.acikkigiyla gelmis ve ilk hamileligi bnmse 2 cm ve ikinci hamilelik ay ne agladm onu duyunca allahm yalvaririm yardm et diye diye allahim kimseleri o yolda eylendrmesn cok ama cok zor. Hala inanamiym dogumun bittigine koca bi kaygi ve evhamdi bana ikinco gebelik olmasina ragmen. Simdi dikişlerim biraz sizliyo ins ennyakin surede gecer.rabbim herkesi.1.nefeste kurtarsn o sanci oyle boyle bsi degil ya 🙈uzun oldu k. Bakmayn bn dogum hikayesi okumaya bayilirdm belki bnm gibi olanlar sikilmaz😊allahim butun hamileleri yavrularina sag salim kavuştur ins