Miskokulum üç düşüğüm var yaşayanım yok benimde. 11 haftalığız şuan ama üç haftalıkken falan öğrendik ilk günden beri lekelenmem devam ediyor sürekli düşük riski diyorlar bulantım hat safa aynen bende sabah akşam progestan 200 alıyorum. Rabbim korusun inşallah cümlemizinkini . Çok korkuluyor ama elden birşey gelmiyor