alyavetuna Merhaba hanımlar 1 yıl sonunda çok sukur allaha hamile kaldım. Okadar tecrübesiz ve korkuyorum ki anlatamam. Şuan 4+5 haftalık hamileyim doktor hcg 5000 olunca gel dedi (sehir disinda dr) adetime 2 gün kala 256 -409-894-1390 cıktı malesef yaşadığım ilden dolayı cihazlar 1390 sonrasını göstermiyormus bende çok merak ediyorum yükselip yukselmedigini. Kimyasal yada dış gebelik değil-dir degilmi. Kalp atışı duyacakmiyim korkusu sardı şimdide sürekli aklıma geliyor sizlerinde böyle korkusu varmıydı yardımcı olur musunuz
Aysingeldiislerdegisti alyavetuna bence bu normal gebelik olduğunu kanıtlamak için yeterli doktor bana üç kez yaptırmıştı ama tabi kalp atışını duyana kadar doktorlar kesinlikle gebesin demiyor cabım keseyi ya da vebeği görmek de yeterli değil diyorlar
alyavetuna Aysingeldiislerdegisti yaa inşallah kalp atışında duyarım çok teşekkür ederim. Günler geçmiyor ☹
alyavetuna Gazell yaa inşallah canım benim çok teşekkür ederim ilgin için ❤ inşallah surayankalp atışını duydum diyede post açarım