Kubralpergece Kızlar 14+5 haftalık hamileyim sürekli mide yanmam oluyor ve kaynıyor bu durumda olan varmı ve önerisi olan çalışıyorum yorgun düştüm bu durumdan artık 🤮
BusRAmazan cnm bana sade maden suyu iyi qeliyor bide bnm doqumdan öncede midem rahatsızdı. sade maden suyuna limon sıkıp iciyorum bitek o fayda ediyor bana dene istersen
Kubralpergece BusRAmazan canım İçiyorum evet soda limon iyi geliyor doktor birde gaviscon şurup verdi fazla da tüketmemeye çalışıyorum bebeğe zararı olur diye korkuyorum
Ezglkr Haftaya girdim 20. Haftadan beri çekiyorum mide yanmasını.. 😕 yoğurt, ılık ballı süt , tuzsuz sarı leblebi ve bol bol su iyi geliyor tecrübeyle sabit 😊 Bide baharatlı her şeyden kaçmak gerek Son olarak kızartma da tetikliyor fazla yememekte fayda var
Kubralpergece Ezglkr bende çok erken başladı demekki önceden de olan bi sorunmuş midem de teşekkür ederim tavsiyelerini denicem 🙏🏻
AhmetPelinKl Kubralpergece zararı olmaz canım merak etme zararı olsa doktorlar vermez zaten sadece gaviscon ve rennie kullanabiliyoruz hamişler. Kuzenim Doğum yaptı doktoru son ay istediğin kadar içebilirsin sıkıntı olmaz dedi. Benim doktorum da ilk aylar çok alıştırma kendini son aylar daha çok ihtiyacın olacak dedi
BusRAmazan Kubralpergece qavisconu bana hamilelikten önce vermişti doktor midem için ama benm midemi bulandiriyordu o yüzden hamilelikte hiç icmedim maden suyunu qunde 2 kere icebiliyormussun öyle duydum. bide yatarken yastiqini yuksek tut nette okumuştum ben de öyle yapıyorum birazda olsa faydası oluyor
Ezglkr İlaç kullanacaklara tavsiyem rennie duo şurubu sorun doktorunuza bebeğe en az zararlınolan oymuş arkadaşımın doktoru söylemiş Ama ben ilaca karşıyım gebelikte o yüzden denemedim bilmiyorum da