senasln bu haftalarda bazen olabilir benimde oluyordu adet olcak gibi ama hareket edince yada biraz yuruyunce falan geciyor bunlar yalancimsanci
oluyor bebek kendini
doguma alistirmay calisiyor telas yapmayin gercek sanci cok daha farkli sureklilik arz eden biseymis bu haftalarda benimde olmustu suan 37 olduk hic sey yok bekliyoruz hayirlisi