TatlisBirAnne Aysingeldiislerdegisti Evet Gökhan güzel ve eskimeyecek bir isim. Arın da hoş ay çok kararsız kaldım ben ya 😂😂😂😂
Babyloanding 23Zumra güzel canım aslında ama çevremde hep büyüklerin isimleri olduğu için leyla hiç bi bebekte düşünmm leyla diyince gözümde hep onlar canlanıyo 🤷♀️
23Zumra Babyloanding aynen bende oyle dusunuyorum ama gel ki eşimi ikna edemiyorum cok begendi diyorum 2 isim olsun onuda kabul etmiyor 😊 kismet artik
Damlllll Babyloanding İki isim ayrı ayrı çok güzel ama bir arada olunca kulağa biraz karışık geliyor. Ama sen yine içine sinen nasılsa öyle koy. Herkes farklı şeyler söyler çünkü önemli olan senin beğenmen.
Babyloanding Damlllll valla artık eşimle ortak bi yol bulucaz. O Esila dedi. bende şimdi Liva ve Minel isimlerini beğendim. Hep Alin Elis diye alıştırdığımız için kendimizi ortak noktada buluşamıyoruz ne yazıkki şuan
Babyloanding 23Zumra bak bende şimdi Esila, Liva ve Minel isimlerini beğendim. Çok kararsızım eşimle hep Alin Elise kendimizi alıştırmıştık oysaki
PnrG Farklın isim arıyorsanız eğer bir kaç tane sunayım size😊 lina,hanne,hüma,meriç,reyyan,asel,ahsen... gibi bnmde kızım olacak galiba kesin değil ama bende bu saydıklarımdan koymak istiyorum tabi seçenek çok insan kararsız😂 gülce çok sevimli bir isim mesela
Busemm Babyloanding gayet güzel tatlım millete bakma dalga geçmeye niyeti olan zaten herşeye bi kulp bulur ☺️
Burcu22 Babyloanding ben tek isim kanatindeyim bu senin kararın ama eşim iki isimli o yüzden çok çektim oğluma tek isim yeter diyor😂🤣