Depresif_polyanna Tgbnr123 ben o haftada kilo vermiştim. Çok normal bu şekilde olması yani. Ilerde alacaksın zaten
Derin6565 Tgbnr123 ben 25 haftadayım 1 kilo almisim bebeğim 750 gram senin haftalarinda normal kilomdan 4 eksiyim vardi
Depresif_polyanna Tgbnr123 normaldir canım zaten sen istediğin kadar ye istersen o haftalarda 5 kg al bebek yine o gram aralığında olacak. Kiloyu sen kendine almış oluyosun yani.
hamish18 aynen sakın çok yiyim de bebeğim de kilo aslın diye düşünme sağlıklı beslenmeye bak 5 öğün ye ara öğünlerde ceviz badem meyve gibi sütü yoğurtu ihmal etme önemli olan bebeğin sağlıklı olması kilolu olması değil zaten belirli bkr haftaya kadar yediklerinden sen kilo alirsin bebek değil maksat bebeğe yarayan şeyleri yemek
Nora Veranur Bende 6 kilo vermiştim senin haftada simdi 26 haftalik olduk ve neredeyse hepsini tekrar aldım bebeğim de geçen hafta 885 gramdı.. ilk zamanlarda kilo vermen çok normal hatta bazi durumlarda iyi bile
Yildirimmm Zayif mi basladin normal kiloda mıydın. Ben çok zayif hamile kaldım 4 kg aldim 16 haftadayim doktor bana boyum uzun oldugu icin 18 kilo alabilirsin dedi. Kilo almamis olman bence iyi