Basakgs benimde öyleydi, şeker yüklemesinde sıkıntı çıkmadı ama yinede diyet önerdi doktor, şekeri ve karbonhidratı kestim protein ağırlıklı beslendim, günde 30 dakika yürüyüş yapmayada çalıştım bugün kontrolüm vardı suyum normale dönmüş, yediklerine dikkat etmeye çalışabilirsin sende inşallah normale döner tatlım