Arzumurkmez anladım ki gerçekten herkesin Doğumu şansına göre farklı oluyor benim bebeğimin kafası büyükmüş o yüzden biraz zor oldu ama şimdi sadece dikişlerimle biraz uğraşıyorum o da normal yani enerji biriktirin Doğum bi şekilde bitiyor da ilk 15 gün 2 saatte bir emzirme oluyor hatta bazen her saat yorucu oluyor uykusuz günler cidden yoruyor ama bebeğin yüzüne bakınca o kadar değiyor ki herşeye inanamazsın uykuyu çok seven biri olmama rağmen üç gün hiç uyumadım ama o kadar güzel bişi ki umursamıyorsun gerisini😊tek dayanamadığım meme ucu yaralarımdı hiç düşünmeden göğüs Kalkan’ı koyun alışverişinize ben krem kullandım geçirmiyor yada korumuyor ama Kalkan kesinlikle müthiş işe yarıyor bi de depent bezi de kesinlikle almalısın