Ensarsevgi bende 36+5 haftalığım benimde aynı oluyor bebeğim bir yere toplanıyor ben perşembe günü gittiğimde doktorum normal demişti artık yeri daraldığı için çok sık idrara çıkmanda çok normal çünkü artk bebeğin aşağıya doğru indiği için bunlar tabiki benim görüşlerim perşembe günü doktoruma danıştığımda o bilgilendirdi 😊