Bebeginehasret Kizlar bana dua edin korkuyorum 34+2 erken dogum riskinden hastanedeym doktor yatiş verdi ciger geliştirici vurulucak yarin bakicak doktor duruma göre acil sezeryana alabilirim dedi
Belinya Bebeginehasret Allah yardımcın olsun inşallah. Korkma canm benim gorumcemde 34 te sezeryanda aldilar çok şükür bebeğini kuveze bile almadılar. Korkma yaani bişey olmaz.
araskubra Bebeginehasret Allahim ikinizede saglik versin arkadasimda erken dpgum yapti ckk sukur iyiler darisi size olsun insallah
Bebeginehasret ozgyrs Belinya Depresif_polyanna araskubra hh35 Zumra27 Hepinizden allah razı olsun kizlar ciger geliştirici ilk dozu vuruldu ikinci dozu 12 saat sonra duruma gore sezeryan diyo doktorum
Tiredmother Bebeginehasret kilosu nasıl canm, korkma inşallah bebeği alsalar bile küveze bile gerek kalmadan verirler kucağına 🥰 senin bebiş sana kavuşmaya sabırsızlanıyo demekki😍
Aycha Bebeginehasret İnşallah bebeğinizi miadında, sağlıkla kucağınıza alırsınız. Allah yardımcınız olsun.
Kahramanlar Hadi bakalım hayırlısı olsun canım benim korkma rabbim sağlıkla kucağına versin kuzunu haftası iyi kilosu 2,500 civarı ise yatmaz kuvezde