ozge76 büyük ihtimalle yumurtaların boyutudur 50.9 olarak mm olarak ölçüldüğü için 50 yazıyordur canım bende tam yumurtlama döneminde gitmiştim hastaneye enfeksiyon için doktor gebelik yok yumurtlama dönemindesin değerlendir çocuk düşünüyorsan dedi şuan 31+2 olduk😊