Bse Herkese merhaba 18 haftalık hamileyim bebeğimin cinsiyetini hala öğrenemedik her kontrolde göstermiyo pozisyonunu hiç değiştirmiyo acaba hareketlenip göstermesi için ne yemeliyim bir bilginiz var mı?
petitehatunn Bse vişne suyu bayaa etkili bir de bekle iki hafta sonra ayrıntılı ultrasona gir. hazır girmişken öğrenirsin ayrıntılıda görüyorlar kesin
Omaraysegul Bse ben 21+4 oldum ama hala ogrenemedim. En son 1 hafta once gittim surekli bacaklari kapali yada kaldiriyo gostermiyor. Cikolatalar meyvesulari ama yok😏😏🙄🙄
Hnfvndk Farklı bı doktora da gorunebılırsın. Bızımde 14 haftada gttık arkası donuktu plesentada one gelmıs cok goremıyoduk ama kemik yapısı kıza benzıyo demişti.16 da gttık. Kızımız olcak ınsallah. Bı daha kız desınler oyle emın olcam ama 🤭🤭🤭🤭
Merveliii Seninle aynı durumdayım canım bende 2 hafta önce gittim bebek göstermedi ayaklarını kapatmıştı çikolata yedim halde hareket etmedi perşembe günü randevumuz var bakalım gösterecek mi bu arada 19+4 olduk bende bir an önce ögrenmek istiyorum artık
Popmum Benim oğluşum 12. Haftada gösterdi minnak pipisini 😅 ama ne uğraştım çikolatalı pasta ve şeftali ice tea dene tek başıma yedim.